Kumuri perustaa F-ikäisten joukkueet

23.5.2021

Kumuri haluaa huolehtia jatkumosta ja perustaa uudet joukkueet 2011-2012 syntyneille tytöille ja pojille. Tällöin puhutaan F-ikäisten joukkueista. Tarkoitus on saada oma joukkue sekä tytöille että pojille, mutta mikäli pelaajamäärä ei sitä salli, sekajoukkue muodostuu ainakin.

Uusien ryhmien perustaminen ja harjoitukset käynnistyvät tiistaina 8.6. Harjoitukset sekä tytöille että pojille ovat tiistaisin klo 17.15-18.15 Vareliuksen koulun kentällä.

Joukkueiden tarkoitus on heti tänä kesänä osallistua Pirkanmaalla pelattaviin pienpesisturnauksiin eli JunnuSuperiin. Kausimaksu on sama 40 euroa kuin muillakin seuran ryhmillä. Pesiskoululaisen ei enää tätä maksua tarvitse uudelleen suorittaa.

Ohjaajina aluksi toimivat Mika Mikola ja Venla Kortelainen. Lasten vanhempia otetaan ilomielin toimintaan mukaan. Jos olet kiinnostunut, ota rohkeasti yhteyttä seuran puheenjohtaja Sami Ristimäkeen puh. 050-5431423.