Ilmoittautumiset

ILMOITTAUTUMINEN PERHEPESIKSEEN

Kenelle?

Perhepesis on todella matalan kynnyksen toimintaa ja suunnattu kaikille 5‐99 ‐vuotiaille eli mukaan voivat tulla niin vanhemmat kuin isovanhemmat lapsiensa kera. Pääpaino on kyläkentillä pelaamisessa.

Missä ja milloin?

• Punkalaitumen urheilukentällä maanantaisin 13.5.‐9.9. klo 18.00‐19.30
• Suodenniemen urheilukentällä keskiviikkoisin 15.5.‐11.9. klo 17.00‐18.30
• Häijään koulun kentällä keskiviikkoisin 15.5.-11.9. klo 19.00-20.30.
• Stormin koulun kentällä torstaisin 16.5.‐12.9. klo 18.30‐20.00
• Kiikassa Äetsän koulun kentällä perjantaisin 17.5.‐13.9. klo 17.30‐19.00

Mitä maksaa?

Osallistumismaksu perhepesikseen on 40 euroa perheeltä sisältäen ohjatut harjoitukset, välineiden käytön ja pelitapahtuman 1.7. Varilassa. Lisäksi jokainen lapsiosallistuja ostaa itselleen pesispassin 13 euroa (+ Suomisportin transaktiomaksu 1,50 euroa). Lasten pesispassi sisältää vakuutuksen. Aikuisosallistuja ostaa itselleen harrastelisenssin 10 euroa tai vakuutuksellisena 82 euroa (+ Suomisportin transaktiomaksu 1,50 euroa). Osallistujia ei ole vakuutettu järjestäjien toimesta.

Tietoja ei luovuteta muille kuin Pesäpalloliitolle. Osallistujien nimet ja puhelinnumerot annetaan tiedoksi ohjaajalle. Tietoja säilytetään seuraavan kalenterivuoden loppuun saakka. Kumuri voi lähettää tietoa toiminnastaan annettuun sähköpostiosoitteeseen. Ilmoittautuessani hyväksyn edellä mainitun toimintatavan.

ILMOITTAUTUMINEN PESISKOULUUN

Kenelle?

Pesiskoulu on suunnattu kaikille 7‐13 ‐vuotiaille (v. 2011-2016 syntyneille) tytöille ja pojille.

Missä ja Milloin?

• Kiikoisissa Toukolan koulun kentällä tiistaisin 14.5.‐10.9. klo 18.00‐19.30

• Vareliuksen koulun kentällä kahdessa ryhmässä arkipäivisin 3.‐20.6. klo 9.30‐11.00 (2014‐2016 syntyneet) ja klo 11.00‐12.30 (2011‐2013 syntyneet)
• Kiikassa Äetsän koulun kentällä arkipäivisin 3.‐20.6. klo 13.30‐15.00

Mitä maksaa?

Osallistumismaksu pesiskouluun on 40 euroa sisältäen seuran jäsenmaksun, ohjatut harjoitukset, välineiden käytön ja pelitapahtuman 30.6. Varilassa. Lisäksi jokainen ostaa itselleen vakuutuksellisen pesispassin 13 euroa (+ Suomisportin transaktiomaksu 1,50 euroa). Osallistujia ei ole vakuutettu Kumurin toimesta.

Jokaiseen pesiskouluryhmään otetaan 25 ensimmäiseksi ilmoittautunutta lasta. Ilmoittaudu tästä mukaan lasten pesiskouluun. Tarkempia lisätietoja pesiskoulusta löydät Harrastepesis-osiosta.

ILMOITTAUTUMINEN PESISLIIKKARIIN

Lasten pesisliikkari alkaa taas. Pesisliikkari on 4 - 7- vuotiaille lapsille suunnattu "pesäpallon eskari", jossa erilaisten pelien ja leikkien kautta harjoitellaan pesäpallon alkeita pehmovälinein. Pesisliikkari alkaa tänä vuonna jo 14.5.2024 alkaen.

Pesisliikkari järjestetään tiistaisin klo 17.00-18.00 Kiikoisissa Toukolan koulun kentällä (14.5.-10.9.) sekä torstaisin klo 17.00-18.00 Vareliuksen koulun kentällä (16.5.-12.9.) Ilmoittaudu tässä mukaan lasten pesisliikkariin. Tarkempia lisätietoja pesisliikkarista löydät Harrastepesis- osiosta.

Pesisliikkarin hinta on 40e, sisältäen seuran jäsenmaksun, ohjatut harjoitukset, välineiden käytön sekä vakuutuksellisen pesispassin.

ILMOITTAUTUMINEN LADY-PESIKSEEN

Kenelle?

Naisille suunnattu Lady‐Pesis on tarkoitettu kaikille vähintään 16‐vuotialle naisille. Se on ohjattua kuntoliikuntaa. Aiempaa osaamista ei vaadita, vaan iloinen asenne ja innostus riittävät. Lady‐Pesis on pesäpallotaitojen harjoittamista ja pelaamista harrastepesissäännöin

Missä ja Milloin?

• Varilan kentällä keskiviikkoisin 15.5.‐11.9. klo 19.00‐20.30

Mitä maksaa?

Osallistumismaksu Lady‐Pesikseen on 40 euroa sisältäen ohjatut harjoitukset ja välineiden käytön. Lisäksi jokainen ostaa itselleen harrastelisenssin 10 euroa tai vakuutuksellisena 82 euroa (+ Suomisportin transaktiomaksu 1,50 euroa). Osallistujia ei ole vakuutettu järjestäjien toimesta. Harjoitusten lisäksi Sastamalan ladyista kootaan joukkue pelaamaan Lady‐Pesis‐turnauksiin Pirkanmaalle sekä Turkuun valtakunnalliseen turnaukseen 31.8.

Mukaan mahtuu 30 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Ilmoittaudu tässä mukaan Lady-pesikseen. Tarkemmat tiedot Lady-pesikseen liittyen löydät Harrastepesis-osiosta.