Liity jäseneksi

Tervehdys!

Pesäpallo on hyvässä nosteessa Sastamalassa. Kaudella 2024 on tulossa 4.5. Superlauantai ja 17.5. perinteiset lyöntitalkoot. Kesän aikana Sastamalan kyliä kiertää pesisauto tuomassa pesistä koko Sastamalan alueelle. Sastamalan Kumuri järjestää tällä hetkellä seuraavanlaista toimintaa Sastamalassa:

* Lasten pesisliikkari = 4–7- vuotiaille lapsille suunnattua ”pesäpallon esikoulua” Vareliuksen ja Toukolan koulujen kentillä. Pesisliikkarissa harjoitellaan erilaisten pelien ja leikkien kautta motorisia taitoja, joita pesäpallossa tarvitaan. Harjoitteleminen tapahtuu pehmovälineillä, joka luo turvallisen harjoittelumahdollisuuden.

* Lasten pesiskoulu = kesän aikana pesisauto tuo pesiskouluja Vareliuksen, Äetsän ja Toukolan koulujen kentille. Pesiskoulu on 8-13-vuotiaille tarkoitettua ohjattua pesiksen harjoittelua ja pelaamista.

Lasten joukkuetoiminta = seuralla on yhteensä kuusi viikoittain harjoittelevaa juniorijoukkuetta F-D ikäluokissa, jotka osallistuvat aluesarjaan ja pienpesikseen.

Lady-pesis = naisille kesällä järjestettyä harrastepesistä keskiviikkoiltaisin Varilan kentällä. Innokkaimmat ladyista osallistuvat Lady-pesis-sarjaan, jossa päästään myös pelaamaan toisia joukkueita vastaan.

Puulaaki = harrastepesisporukoista koostuva sarja, jota pelataan touko-syyskuussa Varilan kentällä sunnuntaisin. Puulaakiporukka voi olla miesten, naisten tai sekaporukka. Pelejä pelataan rennolla meiningillä. Sarja huipentuu lopputurnaukseen syyskuussa.

Naisten maakunta- ja aluesarjajoukkue = Naisille, joilla on jo pesäpallotaustaa esimerkiksi Lady-pesiksestä ja haluavat tavoitteellisempaa treenaamista ja pelaamista.

Miesten aluesarjajoukkue = Miehille, jotka haluavat tavoitteellisempaa treenaamista ja pelaamista.

Toivotamme teidät kaikki lämpimästi tervetulleeksi seuran toimintaan mukaan. Lisätietoja seurasta löydät

Kumurin nettisivuilta: https://sastamalankumuri.sporttisaitti.com/
Kumurin facebookista: https://www.facebook.com/Sastamalankumuri
Kumurin Instagramista: Sastamalan_Kumuri

Sastamalan Kumurin hallituksen puolesta

Sami Ristimäki
Sastamalan Kumuri ry puheenjohtaja
s-posti: sami.ristimaki@hotmail.com

Saajan tilinumero

IBAN: FI87 5660 0620 1389 25

BIC: OKOYFIHH

Saaja:

Sastamalan Kumuri ry

Y-tunnus 2952456-1

Kannustusjäsenmaksu v.2024

á 15 € /henkilö

Viesti:

KANNATUSJÄSENMAKSU V. 2024

Kirjoita viestikenttään "kannatusjäsenmaksu"

sekä nimesi ja osoitteesi.