Kumurin pesiskesä päättyi seurapäivään

25.9.2021

Palkitut E-pojat ja D-tytöt yhteiskuvassa.
D-tyttöjen pelikausi oli upea.
F-ikäiset olivat innokkaita vielä kauden lopussakin.
Ladyt hurmasivat ihanissa peliasuissaan.
Herran jestas, onko Keinosen nimipäivä?

Kumuri päätti lauantaina pesiskesän seuran sisäisellä omalla seurapäivällä.

Aamu alkoi F-ikäisten joukkueen kohdatessa vanhempiensa joukkueen. Kaudella hyvin voitokkaasti pelanneet lapset saivat tällä kertaa maistaa tappion makua, sillä lasten 13-12 johto taittui vanhempien viimeisen lyöntivuoron aikana lukemiin 13-14.

Päivä jatkui E-poikien ja D-tyttöjen pelillä. Kauden aikana jo useampaan otteeseen kohdanneet joukkueet ovat aina pelanneet tasaisia ja arvaamattomia pelejä. Kauden päätteeksi D-tytöt osoittivat parempaa lyöntipeliä ja voittivat nyt 16-7.

Kolmannessa pelissä C-pojat ottivat voiton naisjoukkueesta. Sekä naisilla että pojilla oli hieman haastetta saada täysi joukkue kokoon ja siksi kentällä oli hieman värikkäämmät joukkueet. Poikien voittolukemat olivat 14-4.

Päivä päättyi Kumurin ladyjen keskinäiseen peliin. Ladyt osallistuivat syyskuun alussa Turun valtakunnalliseen turnaukseen joukkueille Hansut ja Pirret sekä SpeedySakut. Nyt nuo mittasivat tosiaan. Peli päättyi juoksuin 13-5 Hansu-Pirre ryhmän voittoon. Herran jestas ja jee jee!

Seurapäivä oli samalla palkitsemistilaisuus. Valmentajapäivän kunniaksi seura huomioi kaikki valmentajat ja ohjaajat sekä tuomarit.

F-ikäiset

Aktiivi: Aino Kimpanpää
Kehittyjä: Hugo Järvinen
Tsemppari: Taito Aoki

E-pojat:

Aktiivi: Kasper Ylijoki
Kehittyjä: Matias Jalonen
Tsemppari: Eevertti Nykvist

D-tytöt:

Aktiivi: Jutta Hirvonen
Kehittyjä: Iida Hynnä
Tsemppari: Melina Jalonen

Naiset:

Sisäpelaaja: Virpi Lehto
Ulkopelaaja: Linda Kaasalainen
Tsemppari: Marjaana Takalo

Kumuri kiittää kaikkia mukana olleita upeasta pesiskesästä. Talvikausi Äetsän koululla alkaa jo kuukauden päästä.