Wanted - Kumuri etsii uusia ohjaajia ja valmentajia!

19.2.2022

Kumuri perustaa kesäksi vielä uusia joukkueita ja etsii niihin nyt myös ohjaajia ja valmentajia.

Tule mukaan Sastamalan Kumurin toimintaan ohjaajaksi tai valmentajaksi!

Sastamalan Kumuri järjestää vuosittain satoja liikunnallisia tapahtumia pesäpallojoukkueiden ja erilaisten harrasteryhmien muodossa. Kumuri liikuttaa kesän aikana jo 200 pesiksen harrastajaa Sastamalassa.

Etsimme joukkoomme jatkuvasti lisää motivoituneita ja innostuneita vapaaehtoisvalmentajia ja muita taustavoimia, jotta voimme tarjota harrastamisen mahdollisuuden mahdollisimman monelle lajista kiinnostuneelle.

Pesäpallostaustasta on apua, mutta se ei ole välttämätöntä. Tärkeintä on positiivinen asenne ja kiinnostus ohjaamista ja valmentamista kohtaan. Kumuri kouluttaa valmentajia ja ohjaajia läpi vuoden.

Odotamme sinulta:

• Kiinnostusta liikuntaan sekä lasten ja nuorten kanssa toimimiseen
  • Halua oppia uutta ja soveltaa opittuja taitoja
  • Halua ja innostusta seuramme toimintaan

Tarjoamme sinulle:

• Kiinnostavan mahdollisuuden pesäpallon ytimestä joko joukkueiden, pesisliikkarin tai harrastepesiksen parista
  • Mahdollisuuden kehittyä ja edetä ohjaaja- ja valmentajauralla
  • Seuran muiden toimijoiden tukea ja koulutusta

Liity mukaan ja mietimme yhdessä sinun tavoitteidesi ja osaamisesi mukainen rooli! Etusivulla on lomake, jolla voit ilmoittaa kiinnostuksestasi.

LISÄTIETOJA:

Sami Ristimäki