Pesiskouluun saa ilmoittautua

10.4.2022

Pesiskoulun pelipäivä on mukava tapahtuma!

Kumuri toteuttaa viime kesänä hyväksi todetulla tavalla tämänkin kesän pesiskoulun. Pesiskoulua järjestetään siis kaksi viikkoa kesäloman alussa ja kolmella kentällä.

Kesän 2022 pesiskoulu 2010-2014 syntyneille lapsille toteutetaan viime vuoden tapaan kahden viikon mittaisena 6.-19.6. maanantaista perjantaihin (10 pesiskoulukertaa) kolmella eri kentällä seuraavanlaisesti:

- Häijään koulun kenttä klo 09.00 - 10.30
- Äetsän koulun kenttä klo 11.30 - 13.00
- Vareliuksen koulun kenttä klo 13.30 - 15.00

Kymmenen harjoituskerran lisäksi pesiskoulu päättyy sunnuntaina 19.6. Vareliuksen koulun kentällä pelattavaan pesiskoulun päätösturnaukseen.

Jokaiseen pesiskouluryhmään otetaan 25 ensimmäiseksi ilmoittautunutta lasta. Ilmoittautuminen pesiskouluun tapahtuu etusivulla olevalla lomakkeella viimeistään 30.5. mennessä.

Pesiskoulu on maksullista toimintaa eli 40 euroa koko kesän maksuna sisältäen seuran jäsenmaksun, ohjatut harjoitukset ja välineiden käytön. Lisäksi jokainen ostaa itselleen vakuutuksellisen pesispassin 11 euroa.

Pesiskoulusta on tarkoitus koota lapsista joukkueita viime kesän tapaan pelaamaan Pirkanmaan pienpesisturnauksiin. Näille pelaamisesta kiinnostuneille järjestetään pesiskoulun jatkeeksi omia peli-iltoja. Kotiturnaus on lauantaina 20.8. Varilan uudella kentällä.