Kaikki joukkueet jo ulkona

24.4.2022

Kumurin E-pojat olivat mielissään ensimmäisistä ulkoharjoituksista Vareliuksen koulun kentällä.
D-tytöt juonivat heti taktiikkaa valmentaja Virpi Lehdon opastuksella.
Miesjoukkue starttasi harjoituskauden kymmenen miehen voimin.

Kumurin kaikki joukkueet starttasivat ulkokauden viikon 16 aikana. Uutta oli myös miesjoukkueen ilmestyminen Varilan kentälle.

Ensimmäisenä ulkokauden aloittivat pääsiäisenä seuran naisjoukkue ja F-pojat. Vareliuksen koulun kentällä nähtiin tiistai-iltana sekä E-pojat että D-tytöt harjoittelemassa. Keskiviikkona Varilan kentän tämän kauden ensimmäiset harjoitukset ehti pitämään seuran uusin tulokas eli miesjoukkue. D-tytöt ja naiset pääsivät myös nauttimaan harjoittelusta Varilan kentällä.

Kumurin F-ikäisten joukkue harjoittelee viikoittain maanantaisin klo 16.30-17.45 Vareliuksen koulun kentällä. Muilla joukkueilla harjoituspaikat ja ajatkin saattavat vaihdella tämän kevään ajan Varilan kenttäremontin käynnistyessä. E-pojat ja D-tytöt treenaavat tiistaisin ja torstaisin, miehet keskiviikkoisin, naiset pääosin maanantaisin ja perjantaisin.

Nuorten höntsäryhmä tulee aloittamaan harjoituskauden toukokuun alussa keskiviikkona. Suosittu Lady-Pesis puolestaan käynnistyy maanantaina 16.5.

Kenttäremontin aikatauluun tulee tarkempaa tietoa toukokuun alussa.