Kumurin 100. harjoituskerta juhlan aiheena

10.5.2022

Kumurin F-joukkueelle maistuu metrilaku seuran 100. harjoituskerran ja voiton kunniaksi.

Kansallispelimme juhlavuoden kunniaksi Sastamalan Kumuri tavoittelee lukuun 100 liittyviä tavoitteita. Yksi tavoite täyttyi tiistaina. Mikä olisikaan voinut olla hienompi tapa saavuttaa 100. harjoituskerran merkkipaalu kuin Laitumen Pallon, Humppilan Veikkojen ja Sastamalan Kumurin yhteinen tempaus Punkalaitumella Unelmien liikuntapäivän kunniaksi.

Harjoituskalenterin seuraaminen alkoi tietenkin heti tammikuun alusta. Tänään treenimerkinnän tuottivat E-pojat ja D-tytöt pelaamalla keskinäisen harjoitusottelun Varilassa (99.) sekä F-ikäisten joukkue pelaamalla näytösottelun Punkalaitumella Humppilan Veikkojen kanssa.

Kansallispelimme 100-vuotisjuhlavuoden kunniaksi Sastamalan Kumuri kokoaa erilaisia lukuun 100 liittyviä tempauksia. Kukin joukkue tulee esimerkiksi tavoittelemaan sarjakauden aikana sataa juoksua.