Kumurin kesän otteluohjelma valmis

18.5.2022 klo 09

Kumurin F-poikien joukkue pelaa kotiotteluita myös ennen uutta Varilan hiekkatekonurmea.

Kumurin alkukesä on hyvin vieraspelipainoitteinen. Tämä johtuu tietenkin juuri nyt käynnissä olevasta Varilan kentän remontista. Heinäkuun puolivälistä Varilassa pelataankin melko tiheään tahtiin.

Ennen Varilan kentän muuttumista hiekkatekonurmeksi Kumurin F-pojat pelaavat kolme kotiottelua. F-pojat ehtivät aloittamaan kautensa jo viime sunnuntaina. Seuraavat pelit joukkueella on ensi tiistaina 24.5. Ulvilan Pesä-Veikkojen kanssa sekä torstaina 16.6., jolloin joukkue kohtaa Kankaanpään Mailan. Nämä ottelut pelataan Vareliuksen koulun kentällä.

Kumurin D-tytöt pelaavat myös kesäkuussa yhden kotiottelun. Pelipaikkana toimii Sylvään koulun kenttä. Keskiviikkona 15.6. vastaan asettuu Turku-Pesis.

Muut joukkueet pelaavat koko alkukesän vain vieraspelejä. Ensimmäisenä uuden kentän korkkaa Kumurin E-pojat. Lauantaina 16.7. onkin sitten jo heti neljän ottelun turnaus. Myös naiset ja D-tytöt ehtivät pelaamaan jo kotiottelun ennen kuin kentän virallisia avajaisia vietetään lauantaina 23.7.

Kaikki Kumurin kotiottelut on nyt päivitetty seuran tapahtumakalenteriin. Kotiotteluiden lista löytyy myös tästä liitteestä.

Liitteet