Sadas lisenssi tänään

19.6.2022

Verne iski tänään pesiskoulun turnauksessa upean kunnarinkin.

Sunnuntai oli vilkas päivä Kumurilla. Pesiskoululaiset pelasivat Vareliuksessa, miesjoukkue avasi sarjakauden Turussa ja Ladyt aloittivat puolestaan kauden Nokialla. Kaiken kukkaraksi seura sai kauden sadannen lisenssin haltijan. Hän on 8-vuotias Verne Liimatta.

Kansallispelimme pesäpallo täyttää tänä vuonna 100 vuotta. Kumuri seuraa sen vuoksi tarkasti tiettyjä satalukemia seuransa toiminnassa. Tänään sunnuntaina seura sai sadannen rekisteröidyn harrastajan tälle kaudelle, kun Verne Liimatalle hankittiin tulokaslisenssi. Verne huomioidaan tästä niin, että hänelle ojennetaan seuraavissa harjoituksissa oma pesäpallo. Onnittelut Vernelle!

Kumuri on joka kausi pyörittänyt toiminnassaan yli sataa rekisteröityä harrastajaa. Viime vuonna lukema oli 147. Ja tähän päälle puulakin pelaajat. Tämän kauden tahti on hyvä ja uusi harrastajaennätys odottelee mahdollisesti heinäkuussa.