Lauantaina iso turnaus Sastamalassa

17.8.2022

Vaikka lauantaina pelataan pienpesistä, on kyseessä tämän kesän suurin pesistapahtuma Sastamalassa. Mukana on 13 joukkuetta ja pelejä pelataan sekä Varilan että Vareliuksen kentällä.

Lauantaina 20.8. klo 10.00 alkaen pelataan Junnusuper turnaus (pienpesis) Varilan ja Vareliuksen koulun kentillä. Kumurin lisäksi mukana on joukkueita seuraavista seuroista: Humppilan Veikot, Hämeenkyrön Räpsä, Laitilan Jyske, Manse PP, Ruoveden Pirkat, Toijalan Vauhti ja Ylöjärven Pallo.

Pienpesistä pelataan 6 vs 6 joukkueilla. Merkittävää on myös ulkopelaajien pelipaikkojen kierrättäminen aina kolmen lyöjän jälkeen. Jokaisessa sisävuorossa kukin pelaaja saa käydä lyömässä kaksi kertaa. Jokainen ottelu kestää kaksi vuoroparia.

Otteluohjelma lauantaipäivälle on seuraava:

klo

kenttä 1 Varila