Kumurin naiset ja C-tytöt yhteistyössä

31.10.2022

Perjantaina videolle taltioitui naisten ja tyttöjen tekniikkasuorituksia.
Näillä mennään tuleva talvi!
Kumurin naisten ja C-tyttöjen yhteiselo käynnistyi viikonloppuna kauden avauspalaverissa.

Lokakuun viimeinen viikonloppu oli Kumurin toiminnassa jälleen hyvinkin aktiivinen. Naisjoukkue vietti yhdessä C-tyttöjen kanssa leiripäivää ja seuran väki puolestaan tulevaisuuspäivää.

Hiljaiselo on ohi. Kumurin joukkueiden harjoituskausi starttasi viime viikolla. Naisten talvikausi sai alkuvauhtia perjantaina, kun tekniikkasuorituksia videoitiin. Nauhalle taltioitui niin heittoa, kiinniottoa, näpyjä kuin peruslyöntiä. Näistä on sitten kunkin pelaajan helpompi etsiä omia kehityskohteita talven harjoituskauteen.

Lauantaina joukkue treenasi yhdessä C-tyttöjen kanssa. Tosiaan tämän kauden D-tyttöjoukkue vaihtaa etukirjainta ensi kaudeksi. Naiset ja tytöt opettelevat rinnakkaiseloa enemmänkin kauden aikana, sillä osa tytöistä tulee varmasti pelaamaan tulevana kesänä naisten mukana. Lauantaina pallot saivat kyytiä nyt 18 pelaajan voimin ensimmäisissä yhteisharjoituksissa.

Treenin jälkeen porukka kokoontui vielä yhdessä kauden aloituspalaveriin. Valmentaja Mika Mikola avasi tulevan talvikauden harjoittelun pääperiaatteita. Pääpaino on edelleen laadukkaassa heitossa. Myös ketteryys, lyöntivalikoima, peliälyn kehittäminen sekä joukkuehenki saivat oman osansa esityksessä. Ajatukset ja unelmat harhailivat jo osin ensi kesässäkin.

Startti uuteen kauteen on tapahtunut. Intoa porukasta löytyy ja uusia kujeitakin on luvassa. Kuten joukkueen pelaaja Saga Stenberg totesi: Nyt on tekemisen meininki!