Sami Ristimäelle tunnustusta

7.11.2022

Sami Ristimäki on tehnyt paljon uuden Varilan kentän sekä koko Kumuri-perheen eteen vapaaehtoistyötä. Tämä huomioitiin nyt Pesäpalloliiton Eteläisen alueen palkitsemisissa.

Pesäpalloliiton Eteläinen alue on palkinnut Kumurin puheenjohtaja Sami Ristimäen vuoden seuratoimija -palkinnolla 2022.

Pesiskesä on ollut Sastamalan Kumurille todella upea. Varilan uusi kenttä ja sen myötä hienot tapahtumat ovat olleet seuran historian suurimmat ponnistukset. Kentän avajaiset ja E-ikäisten Itä-länsi tapahtuma sekä yli 40 ottelua ovat luoneet Varilasta melkoisen tapahtumamiljöön.  Näiden tapahtumien takana on monen puuhaihmisen panos eikä näistä vähäisimpänä ainakaan puheenjohtaja Sami Ristimäki.

Pesiskauden päätyttyä Pesäpalloliiton Eteläinen alue ojensi eilen Vantaalla Seuratoimija palkinnon Kumurin puheenjohtaja Sami Ristimäelle.

ONNEKSI OLKOON SAMI!

Lue lisää palkituista pelaajista ja ansioituneista seuraihmisistä tästä uutisesta