C-tytöt avaavat pelikauden Varilassa

8.5.2023

Keskiviikkona 10.5. Kumurin ja Räpsän C-tytöt pelaavat Varilan kentän tämän kauden ensimmäisen sarjapelin.

Sastamalan Kumurin sarjakauden aloittaa keskiviikkona C-tytöt kohtaamalla Hämeenkyrön Räpsän.

Harjoituspelikausi on lähes tulkoon ohi ja sarjapelit käynnistyvät tällä viikolla myös Varilan kentällä. Tämän sarjakauden aloituskunnian saa Kumurin C-tyttöjoukkue kohtaamalla keskiviikkona 10.5. klo 18.00 Hämeenkyrön Räpsän.

Seuraava kotipeli Varilassa on vasta helatorstaina 18.5. , kun uudella kentällä pelataan ensi kertaa naisten maakuntasarjaa Kumurin kohdatessa klo 18.00 Ylöjärven Pallon.

C-tytöt jatkavat lauantaina 20.5. klo 12.00 Manse PP:n kanssa. Seuraavalla viikolla pelataankin sitten lähes joka päivä. Tiistaina 23.5. E-pojat kohtaavat Ikaalisten Tarmon, keskiviikkona 24.5. C-tytöt Pesäkarhut Porista, torstaina 25.5. naisten aluesarjajoukkue Ylöjärven Pallon, lauantaina 27.5. D-pojat Ylöjärven Pallon ja sunnuntaina 28.5. E-tytöt Mynämäen Vesan.

Pelit ja muutkin tapahtumat löytyvät Kumurin tapahtumakalenterista.