Kumuri palkitsi parhaat

23.9.2023

F-pojat ja F-tytöt aloittivat päivän pelirupeaman.
E-tytöt pelasivat mainiosti ja kukistivat vanhempien joukkueen kolmella juoksulla.
D-pojat omassa palkintopotretissa.
Palkintopöytä odotti putsausta.
Ja tässä joukko sen tyhjentäjiä.

Sastamalan Kumuri sai pesiskesän pakettiin päättämällä sen seurapäivään. Jokainen seuran juniorijoukkue pelasi lauantain aikana ottelun ja koko seuran parhaiden palkitseminen oli keskellä pelipäivää.

Pelipäivän aloittivat Kumurin F-tytöt ja F-pojat keskinäisellä pelillä. Siinä tytöt näyttivät pelaamisen mallia ja voittivat pelin juoksuin 22-6.

Nuorissa lienee Kumurin tulevaisuus, sillä ainakin junnut olivat vahvempia kuin vanhemmat. E-tytöt kukistivat oman vanhempansa tiukan väännön jälkeen juoksuin 14-11. E-poikien pelin tulos oli vielä tasaisempi lasten hyväksi juoksuin 9-8. D-pojat ja heidän vanhempansa päätyivät tasatulokseen 4-4. Kumurin C-tytöt ottivat mittaa seuran ladyista ja voittivat tämän pelin juoksuin 12-8.

Hyvän mielen tapahtumassa kaikki päivän osallistujat palkittiin lettujen kera. Junnupelaajat saivat Kumurin plakaatin ja joka joukkueesta palkittiin kolme pelaajaa kauden aktiivisuuden, kehittymisen tai tsemppaamisen ansioista.

E-tytöt

sisäpelaaja: Marjo Iivari
ulkopelaaja: Virpi Lehto
tsemppari: Senja Hakkarainen

Kumuri kiittää kaikkia pelaajia, valmentajia, taustahenkilöitä sekä lasten vanhempia innostavasta pesiskesästä 2023. Nyt on vuorossa pieni tauko, sillä talviharjoitukset alkavat koulujen syysloman jälkeen.