Kumuri järjesti vanhempainillan

11.11.2023

Sastamalan Kumuri järjesti torstaina vanhempainillan ja infosi alkaneen talviharjoituskauden asioita.

Kumuri aloitti viime syksynä tavan infota yhteisesti vanhempia teams -muotoisella vanhempainillalla. Tapahtuma oli silloin 9.11. ja sattumalta sama päivämäärä valikoitui tällekin syksylle.

Kumurin puheenjohtaja Sami Ristimäki toi seuraa aluksi tutuksi kertoen lyhyesti viisivuotiaan seuran vireästä alusta, tämän kauden onnistumisista sekä seuran hallituksen kokoonpanon. Tämän jälkeen vanhemmille kerrattiin talven harjoitusvuorot, tuotiin tiedoksi talven leiripäivät sekä kausimaksut.

Pesäpalloliiton seurakehittäjä Mika Mikola vieraili kertoen lisenssikauden muutoksesta sekä ensi kesän pesisleireistä. Lisäksi pohdittiin tulevaisuuspäivän saldoa eli ensi kesän suunnitelmia seurassa. Osallistujat saivat myös esittää toiveita seuran suuntaan ja varsinkin seura-asuihin ja faniasuihin panostamista kaivattiinkin.

Liittenä on illan aikana esillä ollut power poin esitys.

Liitteet