Sami Ristimäki sai tunnustuksen Taustavaikuttajana

28.3.2024

Kumurin puheenjohtaja Sami Ristimäki sai kunnian olla avaamassa Varilan uutta hiekkatekonurmea pari kesää sitten.

Sastamalan kuapunki on palkinnut viime vuoden parhaita urheilijoita ja antanut tunnustuksia liikunnan parissa. Niistä yksi osui Kumurillekin, kun seuran puheenjohtaja Sami Ristimäki huomioitiin vuoden taustavaikuttajana.

Kumuria viiden vuoden ajan luotsannut seuran puheenjohtaja Sami Ristimäki sai Sastamalan kaupungin tunnustuksen Vuoden taustavaikuttajana Sastamalassa.

Samin johdolla Kumuri on vakiinnuttanut paikkansa Sastamalan urheilukentässä. Seura liikuttaa viikoittain noin 100 junioria ja aikuista. Kumurilla on kaudella 2024 joukkueita kymmenen ja lisäksi seura järjestää puulaakisarjan, pesisliikkaria, pesiskoulua, perhepesistä sekä pesisautotoimintaa.

Kumuri on tuonut uudelle Varilan kentälle naisten Superpesisjoukkueet pelaamaan ja näin tapahtuu nytkin 4.5. Manse PP:n ja Porin Pesäkarhujen kohdatessa.

Puheenjohtajana Samilla on "kädet savessa" edellä mainittujen asioiden kanssa. Tunnustus osui todella mainiosti juuri hänelle.

Kumurin seuraperhe onnittelee Samia tunnustuksesta !

Katso palkittujen lista tästä.