Kunnariketun pesisliikkariin voi ilmoittautua

2.5.2024

Pesäpalloliitto uudisti liikkarin täksi vuodeksi Kunnariketun pesisliikkariksi. Kumuri toteuttaa liikkari nyt uudella konseptilla.

Kumurilla on tulevana kesänä kaksi liikkariryhmää: tiistaisin Kiikoisissa ja torstaisin Vareliuksen koulun kentällä.

Sastamalan Kumuri on toteuttamassa Kunnariketun pesisliikkaria. Kumurilla tulee kesän aikana olemaan kaksi 4-7 -vuotiaiden liikkariryhmää. Tiistaisin pikkulapset hakevat ensikontaktia lajiin Kiikoisissa Toukolan kentällä klo 17.00-18.00. Torstaina Vareliuksen koulun kentällä liikkarilaiset kokoontuvat klo 17.00-18.00.

Pesisliikkarin hinta on 40e, sisältäen seuran jäsenmaksun, ohjatut harjoitukset, välineiden käytön ja Kunnariketun pesisliikkarin kotitehtävävihon.

Aloitus tapahtuu äitienpäivän jälkeisellä viikolla.Aloitus Kiikoisissa on siis tiistaina 14.5. ja Vareliuksen koulun kentällä torstaina 16.5. Toimintaa on viikoittain läpi kesän aina syyskuun alkuun saakka. Molempiin ryhmiin otetaan 15 ensimmäisenä ilmoittautunutta lasta.

Molempiin ryhmiin mahtuu vielä mukaan. Ilmoittautuminen liikkariryhmiin on käynnissä täällä.